Zomerse haringparty

Datum: 16 juli 2024

Voor de zomervakantie begint nodigen we alle leden van de Ondernemingsverenigingen in Halfweg, Zwanenburg & Spaarndam uit bij QBeach in Lijnden voor een zomerse Haringparty!

Qbeach in Lijnden? Ja, Qbeach is verhuist van Badhoevedorp naar het stoomgemaal waar voorheen Qunis was gevestigd. Qbeach moest de tijdelijke locatie aan de Sloterweg in Badhoevedorp verlaten, en Qunis stopte na 9 mooie jaren. Daarmee blijft het historische gemaal dus in gebruik en we zijn uitgenodigd om langs te komen voor een zomerse Haringparty om de opening van Qbeach te vieren!

Qbeach is gevestigd langs de dijk bij de Hoofdvaart, Akerdijk 12, dus eenvoudig te bereiken per fiets of auto. We trappen dinsdag 16 juli af om 19.30 uur en zorgen natuurlijk voor haring en andere hapjes. Uiteraard zal een gezellige & smakelijke borrel ook niet ontbreken.

Deze keer zijn ondernemers uit Halfweg, Zwanenburg én ook Spaarndam uitgenodigd.

Aanmelden kan eenvoudig online via https://calendly.com/ovhzb/zomerborrel